VARA MEA

Fără rochiță și sanda, veșnic în blugi și teneși, vara asta am ajuns, plănuit sau nu, la:

BRAN, 26 Iulie-2 August

Am împlinit 6 ani de când sunt cetățean în Tabăra din Țara lui Andrei 😀 Mai multe despre această poveste am scris chiar pe blogul Țării: http://www.taraluiandrei.ro/blog?autor=167441

TIMIȘOARA, 8-10 August

104.502 pet-uri reciclate.. zic ei că e cel mai mare astfel de pod din lume – ideea aparține unui student la arhitectură și a prins viață în 2 luni! Un oraș încărcat de istorie, gustul pe care mi l-a lăsat capitala Banatului este cel al paradoxului, dat fiind că, în Cimitirul Eroilor, am dat de pietre funerare cu faimoasa stea roșie a Rusiei bolșevice.. O sa ma întorc însă curioasă la Timișoara, mai ales că mai toate piețele din centru erau în construcții. Piața Victoriei a găzduit totuși „cel mai mare Festival Catalan din afara Spaniei”.

TÎRGU-MUREȘ, 10 August-11 Septembrie

Mi-ai fost casă o lună încheiată fix, de accea te-am vazut și cu bune și cu rele, daca îmi voi aminti de vara asta peste zeci de ani, cu siguranță datorită ție o voi face, mulțumesc Tîrgu-Mureș!

SIGHIȘOARA, 16 August

În sfârșit am ajuns și în cea mai veche cetate medievală locuită din Europa! Data viitoare, poate prind și Festivalul de Artă Medievală..

ALBA-IULIA, 31 August

Cunoscută și ca „cealaltă capitală”, Alba-Iulia și a ei Cetate Albă Carolina, inaugurată oficial anul trecut (dupa 12 ani de restaurare), mi-au depășit cu mult așteptările.. vă recomand Alba din suflet, eu sigur voi reveni 🙂

Locuri, oameni și experiențe noi.. vara mea a fost o vară cu de toate, a voastră?

Lasă un răspuns

