LUCRAREA LA CARE NU SE COPIAZĂ

Am făcut:

N-am făcut:

Îmi place:

Nu-mi place:

Îmi doresc:

Vă las:

Chestionarul vieții e bine să ți-l faci în cea mai luminoasă cameră existentă, înconjurat de cei care își dorm cele câteva minute libere dintr-o tură de noapte la camera de gardă și care, în rest, se luptă donquijotenește cu papetăria al cărei foșnet câștigat prin crimă aici capătă un nou sens: înregistarea de patologii variate, încheiate sau nu cu singurul zgomot mult așteptat – al vieții înseși!

Astfel n-ai pentru ce să te temi.. suferințele tale, de orice natură ar fi, își găsesc soluția injectabilă pereche.

Cel mai frecvent, oamenii halat imobilizează cu glucoză și vitaminele B1, B2.

 

De la ceilalți, în schimb, te alegi cu o găleată cu apă rece, două palme zdravene, un sac de reproșuri acide și un proverb ca „Cine aleargă dupa doi iepuri nu prinde niciunul”. E adevărat, pe unii i-a întors din drumul ales greșit la răscruce.

Lasă un răspuns

