DE-A BUȘILEA

Dar de ce..

avem ochi?

un credincios ți-ar spune: ca să-I vedem bunătatea, răbdarea, autoritatea

eu îți spun: ca să-i închidem atunci când ne punem dorințe nebunești, ca să nu ratăm minunile acestei vieți, dar nici ororile oamenilor 

avem nas? 

un credincios ți-ar spune: ca să căutăm și să găsim Calea

eu îți spun: e ultima noastră șansă dacă vrem să o luăm de la început-sufletul o să ni se împută cât de curând 

avem gura? 

un credincios ți-ar spune: ca să rostim adevărul și numai adevărul și ca să-L preaslăvim

eu îți spun: ca să ne-o tocim pe marginile jumătăților de trup ce sperăm să o completeze pe a noastră

avem urechi? 

un credincios ți-ar spune: ca să auzim zborul porumbelului vestitor

eu îți spun: rămâne totuși calea cea mai sigură către suflet a jazz-ului

avem mâini?

un credincios ți-ar spune: ca să-I înălțăm rugile cuvenite

eu îți spun: ca să ne îmbrățișăm și ca să mâzgălim pe geamul aburit al autobuzelor urbane 

avem picioare?

un credincios ți-ar spune: ca să îngenunchem când implorăm iertare la Judecată

eu îți spun: ca să jucăm șotronu’, ca să ne amorțească pe ritmuri de twist, ca să facem bătături pe front/din cauza noilor pantofi de business woman, ca să ni se pună cârcei noaptea târziu, în somn, chiar înainte de ultima suflare

îi avem pe ceilalți?

un credincios ți-ar spune: ca să îi iubim

eu îți spun: La naiba, oamenii beau singuri doar când sunt îndurerați!

  1. Sau cand sunt alcoolici 😉

    Interesant articol.

Lasă un răspuns

